Mit teszek azért, hogy formában maradjak? I. – Súlyzókra cserélt kardió

A blogom azért jött létre, hogy olyan témákról írjak, amikkel jelenleg foglalkozom, amiből rengeteg van: tanítás, mozgás, képzőművészet, szépségápolás, receptek, éttermek, különböző gasztronómiai és kulturális programok és még sorolhatnám a végtelenségig. 🙂 Hogyan fér bele mindez az életembe? Nagyjából sehogy, de ez így egy kicsit azért sántít. Minden jelen van, csak folyamatosan változó arányban. Jelenleg a vizsgaidőszak végén járunk, nincs minden napos bejárás, nincs több vizsga, hanem két hét múlva jön a 10 hetes gyakorlatom. Ez idő alatt több pedagógiai cikk kerül majd a blogra. Addig is, a még hátralévő durván 2 hétben, igyekszem leginkább magamra koncentrálni. Olyan dolgokkal foglalkozom, amikkel: 1. kötelező, 2. a testi-lelki jólétemet szolgálja. Ilyen például a mozgás!

xyxyA 2016-os évet végig kardióztam, az idei év elhozta nekem a súlyzós/gépes edzéseket. Bár még tél van, azt szokták mondani, hogy a nyári alakot ilyenkor kell elkezdeni építeni. Én január 2-a óta ezt teszem. 🙂 Nem leszek izomasszony, mert a táplálkozás részében annyira – még – nem ügyeskedem, de apró változásokat már most kezdek észrevenni, aminek nagyon örülök. 🙂 A legfontosabb célom pedig, hogy a sport heti rendszerességgel része legyen az életemnek. Nem csak a fizikumom változik meg tőle, de lelkileg is sokkal egészségesebbnek érzem magam, ha mozoghatok, edzhetek. 🙂

xiaomi-mi-band-2-06Mik azok, amik segítenek nekem ebben?  Vannak kényelmes edzős ruháim, amiket nagyon szeretek. Pár napja kaptam egy okos karkötőt, egy Mi Band 2-t, ami számolja a megtett lépéseim, az ezzel elégetett kalóriáim, pulzust tud mérni, jelez, hogyha csörög a telefonom, és még számos más funkciót lehet rajta beállítani, de nagyjából ezek azok, amiket nap mint nap használok rajta. Okos és hasznos kis találmány. Minden nap egy kicsivel többet akarok sétálni, mint amennyit előző nap megtettem. Elég motiváló. 🙂 20 napig bírja egy töltéssel, alvásadatokat tud mérni, automatikusan érzékeli, ha edzeni kezdesz, szól, hogyha sok ideje inaktív vagy. Ja, és mutatja az időt. 😀 Csodamasina! IMÁDOM!

A mai nap találtam rá egy oldalra, a neve CRON-O-Meter, ami egy ZSENIÁLIS weblap! Olyan, mint a kalóriabázis.hu, csak sokkal több és részletesebb információval szolgál az elfogyasztott táplálékról. Hátránya, hogy angol nyelvű, illetve a magyar termékek nincsenek (még) az adatbázisában. Én ezektől függetlenül nagy élvezettel használom. Mutatok egy képet a mai napi “teljesítményemről”, hogy lássátok, mennyire teljeskörű ez az egész.

minden

Mindent nem sikerült beírnom, valamint a fehérjepor egy egységének adatait kicsit elírtam. Még kicsit számomra is káosz, de szép lassan igyekszem felfedezni és használni. 🙂

Végül, de nem utolsó sorban egy kedves Youtube-er lányt szeretnék megemlíteni, Whitney Simmons, akiért mostanában odavagyok. Számos videója van, amikben egy csomó különböző gyakorlatot bemutat különböző izomcsoportokhoz, így ki tudom válogatni belőlük azokat, amiket én is szívesen csinálok a teremben. Holnapra már össze is gyűjtöttem 11 kar-mell gyakorlatot. 🙂

Sajnos az a fehérje turmix, amit az edzéseim után szoktam inni, már kevésbé motiváló. Igazából nem is magával a turmixszal van a bajom, hanem az ízével. Másfél kg fehérje nekem nagyon sok idő alatt fogy el, ami nem is lenne gond, hogyha valami basic ízben lenne, mondjuk csokoládé vagy vanília. Az elején imádta a citromos túrótortát is, szerettem hogy édes, végül is ezt is bármibe belesüthetem, de eljött az ideje, hogy lecseréljem. Valószínűleg beszerzek majd egy csokisat, hogy legalább váltogatni tudjam őket. 🙂

Mint azt tudjátok, nagyon szeretem kihívásokat és a súlyzós edzések alkalmával is tudok ugyanúgy versenyezni önmagammal, mint ahogy azt a biciklizésnél tettem. Élvezem, szeretem és jót tesz nekem. 🙂 Számomra ez jelenti most az egyik fő kikapcsolódási pontot az életemben.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s