Mit teszek azért, hogy formában maradjak? II. – Táplálkozás, vitaminok

finiBiztosan van olyan, aki észrevette már, és van olyan, akinek ez még új, de mostanában rengeteg új dolgot próbálok ki a konyhában. Ezt összekötöttem az Instagram fiókommal, ennek pedig az az oka, hogy azt szerettem volna elérni, hogy egy kicsit motiválóbb tartalom jelenjen meg ott is. 🙂 Ételek, amiket szeretek enni vagy akkor próbálok ki először. Reggelik, ebédek, nassolni valók minden mennyiségben. Készítek szemivegetáriánus, vegetáriánus és vegán fogásokat is, szóval mindenki megtalálhatja a magának tetszőt. Igyekszem egészséges dolgokat készíteni,sok zöldséget felhasználni, ezeket változatosan elkészíteni, és ami szintén ugyanolyan fontos számomra, szépen is tálalni. 🙂

Mivel nem én vagyok a legegészségesebben táplálkozó ember a világon, ezért mindig vannak olyan vitaminok, ásványi anyagok, amiket nem sikerül megfelelő mennyiségben bevinnem a szervezetembe az étkezésekkel. Mivel jelenleg izomtömeget szeretnék növelni, és ehhez meghatározott mennyiségű proteint érdemes bevinnem, ezért ehhez is nyújtok egy kis segítséget a szervezetemnek egy táplálékkiegészítővel. Amiket én használok:

  • Béres Actival Max multivitamin ásványi anyagokkal és nyomelemekkel, emelt C-vitamin tartalommal – a Cron-o-meterben feltüntetett összes vitamint és majdnem összes ásványi anyagot tartalmazza. Viszonylag nagy bogyesz, de a külső filmszerű réteg miatt könnyű lenyelni.
  • Vitamintár C-vitamin 1000mg csipkebogyó kivonattal – télen kötelező kiegészítő, nyáron inkább gyümölcsökkel igyekszem bevinni a megfelelő mennyiséget. Nagy bogyesz, de ilyen dózisban nem találtam kisebbet. Még!
  • Scitec Nutrition 100% Whey Protein – az összes esszenciális aminosav megtalálható benne, vagyis rendkívül támogatja a megfelelő proteinbevitelt. Én, aki alig eszem húst, számomra ez akkor is alapvető táplálékkiegészítő, hogyha nem is edzem annyira komolyan, mint egy igazi testépítő.

Vannak még további táplálékkiegészítők, amiket be szeretnék szerezni. Ezek inkább edzéshez kapcsolódóak, de ezekről majd akkor, ha már meglesznek és kipróbáltam őket. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

