Valahol Európában – izgalmas 6 hónap veszi kezdetét

plakatten_2Az életem ezen szegmenséről elég keveset írtam eddig a blogban, de most szeretnék erre is kitérni picit. 🙂 Lassan már 3 éve lesz annak, hogy egy helyi amatőr színjátszó társulathoz csatlakoztam. Mielőtt elkezdtem volna ide járni, addig nem nagyon éreztem magamban afféle ambíciót, hogy színészettel foglalkozzam. Bár 7 évet töltöttem a színpadot, ami oda fölvitt engem, az a tánc volt. Ezt cseréltem le musical darabok előadására. Nem mondom, hogy megbántam, mert ez nem lenne igaz, de a rendszeres tánc azért hiányzik az életemből.

A következő fél év rengeteg kalanddal és kihívással fog eltelni. Egyik szempontból azért, mert holnap tartjuk a válogatást/meghallgatást az új musicalünk számára. Sok sok lurkóval fogunk megismerkedni, és beosztjuk őket, hogy kivel hogyan tudunk majd a legeredményesebben színpadra lépni. Már nagyon várom! 🙂 Kicsivel több, mint 6 hónapunk áll a rendelkezésre, hogy ezt a csodadarabot a színpadra állítsuk. Arra gondoltam, hogy meg szeretném örökíteni minden fontos pillanatát és dokumentálni szeretném itt, a blogon. Remélem jó kaland lesz! 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

