Az abszolutóriumra várva..

Mivel ez bárkivel megtörténhet, ezért gondoltam írok róla pár sornyi gondolatot, hogy megnyugtassam azokat, akik -jelenleg vagy akár majd valamikor később, de- hasonló cipőben járnak, mint én.

A tavaszi államvizsgára még január végén kellett leadnunk a jelentkezésünket, amit meg is tettem. Egy kicsit megijedtem, hogy ez a lépés kimaradt és ezért nem kerültem átsorolásra Aktívról Abszolváltra, de hála égnek nem ez volt a gond. 🙂 Sajnos, volt nálunk olyan, akinek ez elmaradt, így ő nem tud velünk vizsgázni ebben az időszakban. :/ Mindig nagyon figyeljetek oda a határidőkre!

Az abszolutórium megállapítása legkésőbb múlt hét pénteken kellett volna megtörténnie, de mivel még hétfő délelőtt nem láttam ennek eredményét, gondoltam felhívom a Tanulmányi Osztályt, hátha tudnak segíteni. Örülök, hogy így tettem, mert mint kiderült, az ő rendszerükben rögzítve van a jelentkezésem és azt is látják, hogy ők megállapították már a státuszváltásra való jogosultságomat, csak a jó drága Neptun nem szeretne ebben partner lenni. Most lassan délután 3 óra van, még mindig várok, de legalább már kicsit több reménnyel. Holnap már a záróvizsga beosztást is meg kell kapnunk, úgyhogy remélem a listán fogok szerepelni én is. 🙂

Update: #boldogság 🙂

yaay

Vélemény, hozzászólás?

